Aanbod

Office management

Office management

      • voorraadbeheer
      • beheer wagenpark
      • beheer verzekeringen
      • beheer gebouwen en materiaal
      • beheer en optimalisatie van klassement (papier, digitaal)
      • archivering (papier, digitaal)
      • opleidingen geven aan nieuwe leden binnen het team

Vastgoed

Vastgoed

      • werken met verschillende online platformen voor pandenportefeuille, klanten en afspraken
      • opmaken van mandaten
      • contact met notarissen
      • opmaken van verkoop- en verhuurdocumenten
      • dossierbeheer van A tot Z
      • te woord staan van klanten (face to face, telefonisch en per mail)
      • opleidingen geven aan nieuwe leden binnen het team

Financieel

Financieel

      • beheer en verwerking van aankoop- en verkoopfacturen
      • beheer en verwerking van financiële verrichtingen
      • opvolging debiteuren en crediteuren
      • beheer aanmaningsprocedure
      • contacten allerlei (dossierbeheerder/boekhouder/ bank/leveranciers/klanten/…)
      • opleidingen geven aan nieuwe leden binnen het team

Personeel

Personeel

      • rekrutering personeel: opmaak functieprofiel en vacature, verwerking sollicitaties, screening van de cv's, inplannen van de gesprekken, opstellen arbeidscontract, samenstellen personeelsdossier, dimona-aangifte, …
      • personeelsbeleid: arbeidsreglement, bedrijfsABC, werkschema's, verlofdagen, beleid rond bedrijfswagens/gsm/laptop,...
      • loonverwerking en contacten met sociaal secretariaat
      • rapporteringen rond personeelsaangelegenheden
      • opleidingen geven aan nieuwe leden binnen het team